sobota, 8 lutego 2014

#11 Recenzja aplikacji Spotify

      Witajcie! Dzisiaj pomyślałem, że zrecenzuję aplikację Spotify. Przepraszam, że od niedzieli nie było żadnej recenzji. Po prostu nie miałem czasu.

Opis
      Spotify jest to ciekawa aplikacja muzyczna. Możemy używać jej nie tylko na smartfonie, lub tablecie, ale także na swoim komputerze. Spotify wymaga utworzenia nowego konta lub zalogowania się poprzez facebook. Dzięki tej aplikacji nie musimy pobierać ani kupować naszej ulubionej muzyki. Możemy słuchać jej poprzez Spotify! Jedynym haczykiem jest to, że potrzebujemy stałego dostępu do internetu. Pomimo to sądzę, że ta apka jest bardzo przydatna.
      Jeśli chcemy, możemy tworzyć własne playlisty. Po prostu wyszukujemy utwór, który nam się podoba i dodajemy go do playlisty, którą nazwiemy np. moja ulubiona muzyka. Jeżeli chcemy posłuchać czegoś innego, włączamy radio Spotify
. W tej aplikacji możemy znajdować też utwory poprzez kategorie np. muzyka do ćwiczeń, pop, rock, muzyka nastrojowa itp. W Spotify są też toplisty. Aplikacja pokazuje nam jakie utwory, wykonawcy, albumy są najpopularniejsze na świecie, lub w danym kraju. W Spotify możemy przejść na wersję premium, czyli na lepszą i płatną wersję. Mając premium będziemy mogli pobierać muzykę i słuchać jej bez potrzeby łączenia się z internetem. Niestety, za taką wersję trzeba płacić 20 zł miesięcznie. Wersję premium możemy przetestować przez 30 dni za darmo.

Moja opinia
      Tę aplikację pokazał mi tata i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobała. Co z tego, że trzeba łączyć się z internetem. Przynajmniej możemy posłuchać muzyki w domu. Naprawdę polecam Wam Spotify. Moim zdaniem jest super. Najbardziej podoba mi się możliwość tworzenia playlist.

Moja ocena tej aplikacji to 5/5 gwiazdek

Spotify możecie bezpłatnie pobrać w sklepie Google Play.

A Wy jak oceniacie Spotify? Następna recenzja będzie o flappy bird czy jakoś tak. Możecie dalej pisać pomysły na dalsze recenzje :) Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz