poniedziałek, 31 marca 2014

#17 Recenzja gry Drag Racing

      Witajcie moi kochani! Przepraszam, że znów nie pisałem recenzji... Czasami łapie mnie taki leń, że nie jestem w stanie nic zrobić. Mam nadzieję, że w końcu to się zmieni. Zapraszam Was także do zagłosowania w ankiecie, która będzie w prawej kolumnie bloga.
      Dzisiaj, na życzenie Anonima zajmiemy się gierką Drag Racing. Myślałem, że zagram w nią tylko chwilę, lecz okazało się, że wciągnąłem na dłużej ;)

Opis
      Drag Racing jest to gra, która przypomina mi nieco pewną grę, którą można było kupować w gazecie. Po prostu wysyłało się płatny lub bezpłatny SMS i dostawało się link do pobrania aplikacji. Ech, pamiętam te czasy kiedy każdą gazetę odwracałem i oglądałem jakie gry można kupić... Dobra, zajmijmy się grą, a nie wspomnieniami. Otóż Drag Racing jest to bardzo prosta gierka wyścigowa. Kupujemy samochód, który potem musimy ulepszać, by wygrywać. Sterowanie nie jest jakoś super zaawansowane, ponieważ ścigamy się tylko w linii prostej, bez zakrętów. Musimy tylko w odpowiednim czasie zmieniać biegi, aby być szybszym. W Drag Racing są różne rodzaje wyścigów. Możemy np. grać sobie karierę, a kiedy wygramy w niej decydujący wyścig, dostaniemy jakiś samochód oraz dużo kasy. Poziomów w karierze jest kilka, a każdy różni się trudnością. Możemy także zmierzyć się z innymi graczami w trybie on-line, czyli przez internet. Do jednej gry dołącza kilka osób i żeby wygrać trzeba uzyskać jak najlepszy rezultat. Niektóre trasy są dłuższe, niektóre krótsze. Grafika w Drag Racing jest prosta i według mnie spełnia wymagania. Dzięki temu, gra po zainstalowaniu waży bardzo niewiele, bo około 38 MB. W grze, możemy zaprosić swoich przyjaciół i mierzyć z nimi swoje rekordy.

Moja opinia
      Gra Drag Racing spodobała mi się. Kiedy ją pobierałem sądziłem, że sprawdzę ją tylko do recenzji. Okazała się ciekawą grą i naprawdę mnie wciągnęła. Sądzę, że naprawdę jest godna uwagi i powinniście ją wypróbować. Grafika nie jest jakaś świetna, lecz tak jak w opisie - spełnia oczekiwania.

Grę Drag Racing możecie bezpłatnie pobrać w sklepie Google Play.

Moja ocena tej gry to 5/5 gwiazdek.



Mam nadzieję, że recenzja się spodobała. Jeśli chcecie, abym organizował jakieś konkursy lub recenzował płatne gry - klikajcie w reklamy. Zapraszam też do udziału w ankiecie. Zauważyłem, że coś dzieje się z usługą obserwatorzy. Niektórzy nie mogą obserwować bloga. Jeżeli coś się Wam zepsuło mam dwa sposoby, aby uniknąć tego problemu:

1. Jeśli ktoś chce zaobserwować bloga wchodzi: Na swoje konto blogger>lista czytelnicza>dodaj>i wpisujecie link mojego bloga czyli: http://recenzje-aplikacji-android.blogspot.com/

2. Jeśli chcecie mogę stworzyć stronkę na Facebook'u, na której będę udostępniał jeśli pojawi się nowa recenzja. Kiedy polubicie będziecie na bieżąco i kiedy tylko wejdziecie na fejsa wyświetli Wam się nowość z mojego bloga :). Myślę, że większość osób posiada Facebook'a, więc nie będzie problemu. Piszcie w komentarzach czy podoba Wam się ten pomysł :)

Mam jeszcze plan, aby stworzyć kanał na YouTube. Nagrywałbym tam jakieś gry z Androida, lub jakieś gry z komputera. Może podam Wam także link do Instagrama, chociaż chyba nie chcę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz