niedziela, 12 października 2014

#34 Recenzja gry Swing Copters - nowe Flappy Bird? + promocje wielkie promocje w Google Play.

      Znów się tłumaczę i skąd tyle wyświetleń v2
      Witajcie! Od razu chciałbym przeprosić za brak recenzji aplikacji Scoopr tydzień temu. Po prostu nie wyrobiłem się z czasem. Czasami nie będę mógł zrecenzować tego o co mnie prosicie, ponieważ taką aplikację trzeba pobrać, trochę się z nią zapoznać itp, a ja ostatnio nie mam czasu. Chcę jednak, aby coś regularnie pojawiało się na blogu, więc napiszę coś o grze lub aplikacji, którą już dobrze znam. Stąd dzisiaj zajmę się Swing Copters.
      Tak z innej beczki chciałbym Wam poinformować, że pewnego dnia, a dokładnie 7 października było 1649 wyświetleń. Kompletnie nie wiem jak coś takiego jest możliwe. Najlepsze jest to, że wyświetlenia rosły na moich oczach. Około godziny 20:00 tego dnia, przeglądałem statystyki bloga. Za każdym nowym odświeżeniem strony było 200 wyświetleń więcej. Gdyby tego było mało to nieomal wszystkie te wejścia na mojego bloga, pochodziły z Ameryki. Zaczęły także pojawiać się komentarze po angielsku, które (nie wiem dlaczego) wrzucane były od razu do folderu "spam". Dlatego nie można ich zobaczyć. 
      Podsumowując coraz więcej wyświetleń i komentarze idzie z Ameryki. Teraz pytanie do Was blogerów: czy Wy także macie coś takiego w swoich statystykach?

Recenzja gry Swing Copters

Opis
      Swing Copters to kolejna produkcja, stwórcy Flappy Bird prosto z Wietnamu. Co prawda, ta druga została już dawno usunięta, lecz jej autor postanowił kontynuować swe dzieło i stworzył bardzo podobną grę - która jest tematem dzisiejszej recenzji.
      Swing Copters to gra przede wszystkim bardzo podobna do tej poprzedniej - Flappy Bird. Cały fenomen polega na robaczku z kaskiem i helikopterem na głowie. Jego zadaniem jest dolecenie jak najwyżej. Niestety, nie ma on łatwo. Dodatkowo musi manewrować między olbrzymimi młotami, które mogą go strącić. Jeśli to zrobią, śmigła naszego bohatera psują się i spada on na ziemię. Rozgrywka jest o tyle urozmaicona, że jeśli zdobędziemy daną liczbę punktów, dostaniemy nowy kostium lub hełm. Szkoda, że znów po jakimś czasie, gra może się znudzić. Według mnie jest mało rozbudowana, mogłyby powstać jakieś ciekawe tryby. Sterowanie - oczywiście bardzo proste, wystarczy kliknąć w ekran, aby zmienić kierunek lotu. 
      Pomimo to, że gra ta jest bardzo podobna do Flappy Bird to poziom trudności został zwiększony. Teraz trudniej będzie nabić tak dużo punktów. W związku z tym, gra jeszcze bardziej denerwuje ludzi. Kiedy wszedłem do sklepu Google Play zdziwiłem się, że Swing Copters ma dość niską ocenę. Okazuje się, że ludzie dają mało gwiazdek nie przez błędy techniczne, a przez nerwy, które wywołuje gra. Z jednej strony, trochę się nie dziwię, a z drugiej - czy to nie przesada? 

Moja opinia
      Pomimo małej irytacji, jaką odnoszę podczas grania w Swing Copters - gra mi się spodobała. Zawsze można sobie w nią pyknąć na przerwie itp. Porównujemy sobie też wyniki ze znajomymi, przez co bardziej chce się grać. Rzeczywiście mogłaby być trochę bardziej rozbudowana, ale może aktualizacje coś wprowadzą. Daję 5/5 gwiazdek.

Swing copters możecie bezpłatnie pobrać w sklepie Google Play.


Promocje w sklepie Google Play
      Chciałem Was poinformować, że w sklepie Google Play kilka gier jest przecenionych. Myślę, że naprawdę warto bo gry mają niesamowitą grafikę, a niektóre zamiast 20zł kosztują 40 groszy! Ja skorzystałem i zakupiłem sobie dzisiaj The Dark Knight Rises czyli batmana. Grafika jest naprawdę niesamowita i rozgrywka także super. Z tego go co widziałem za 40 groszy jest jeszcze Wild Blod, Gangstar Vegas i Przygody Tintina. Nie wiem do kiedy są te promocje, ale naprawdę można skorzystać! :)  
       


5 komentarzy:

  1. U mnie coś nie działa ta aplikacja, ale może to przez to że to IOS xd
    Pobierz sobie Don't Touch The Spikes bardzo wciągająca gra ;) Chyba że już była taka recenzja to wybacz :)
    ____________________________________________________________
    Zapraszam na mój blog o tematyce informatycznej i nie tylko. Sprawdź ----> http://sekrety-it.blogspot.com/ oraz do obserwowania na Twitterze ------> https://twitter.com/flatchjack

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Don't Touch The Spikes jest świetna, a z racji tego, że jeszcze nie recenzowałem tej gry, to chętnie zajmę się nią w następnym poście ;). Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Twoja recenzja jest super! Swing Copters to dobra gra, chociaż może zdenerwować.
      Zapraszam na mojego bloga, gdzie znajdziesz recenzje Don't Touch The Spikes ----> http://androappsexamen.blogspot.com/

      pozdrawiam;
      Ehi!

      Usuń
  2. Aplikacja wydaje się być całkiem fajna. Jeśli chodzi o wyświetlenia to czegoś takiego nie przeżyłam ale raz na jakiś czas o 3
    lub 2 w nocy przybywa mi około 100 odwiedzin nie wiadomo skąd.
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń