niedziela, 28 września 2014

#4 Inormacyjnie. Nowości i społeczności.

      Witajcie w kolejnym poście. Dzisiaj najprawdopodobniej pojawi się recenzja, ale muszę także o czymś poinformować. Tak jak obiecywałem stworzyłem już klub na zapytaj.onet.pl do którego możecie dołączać. Będziemy w nim zadawać pytania, rozwiązywać quizy, odpowiadać na sondy, ankiety itp. Oczywiście tematyka będzie opierać się na systemie, który jest w naszych telefonach lub tabletach czyli Androidzie. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, utworzymy taką małą społeczność. Dlatego postanowiłem nazwać klub "Społeczność Android". Więc nie zastanawiajcie się tylko dołączajcie! :D link: http://zapytaj.onet.pl/spolecznosc-android
      Moim drugim pomysłem było utworzenie konta w serwisie ask.fm. Jeśli będziecie się chcieli spytać np. jaki telefon warto kupić, albo coś dotyczące aplikacji i gier to śmiało wchodźcie i pytajcie. Tylko błagam nie pytajcie o wiek itp. albo coś tam zaobserwuj osoby, które zlajkują. Takie rzeczy już widziałem na niektórych askach i to bardzo denerwuje. Macie pytanie, wejdźcie zadajcie je, ja postaram się jak najlepiej odpowiedzieć. link: http://ask.fm/RecenzjeAplikacjiAndroid 
      To by było na tyle w tym informacyjnym poście. Linki do wszystkich serwisów pojawią się w prawej kolumnie bloga. Wystarczy kliknąć w obrazek, aby przenieść się na stronę. Dzisiaj najprawdopodobniej pojawi się kolejna recenzja. Pozdrawiam ;)

1 komentarz: