niedziela, 11 maja 2014

#21 Recenzja gry Asphalt 8 Airborne. Pomysł z Zapytaj.

      Witajcie. Jak tam u Was? U mnie całkiem spoko. Przepraszam, że nie pisałem, ale musiałem się dużo uczyć. Telefon przyszedł już całkiem dawno, ale nie zdecydowałem się żeby napisać o tym post, lecz jeśli chcecie, abym napisał coś o swoim telefonie, piszcie śmiało w komentarzach ;). W ogóle bardzo jestem zadowolony, ponieważ na bloga codziennie wchodzi sporo osób. Nawet jak nic nie udostępniam. Okazuje się, że niektórzy trafiają na bloga przez to, że mają problemy z jakąś aplikacją, którą akurat recenzowałem. Pomyślałem więc, że można byłoby stworzyć klub tego bloga na serwisie zapytaj.onet.pl . Gdybyście mieli problem z jakąś grą lub po prostu nie wiedzielibyście jak ją przejść zadawalibyście pytanie w tym oto klubie, a jego członkowie i ja próbowalibyśmy jakoś pomóc. To taki mój mały pomysł. Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie. No dobra, zajmijmy się w końcu tą grą, a mianowicie jest to Asphalt 8, który zaproponował jakiś Anonim. Postanowiłem, że zrecenzuję właśnie ją, ponieważ tylko ona była darmowa z tych co podał Anonim.

Opis
      Asphalt 8 jest to bardzo zaawansowana i przede wszystkim darmowa gra wyścigowa na platformę Android. Poprzednie wersje tej aplikacji są niestety płatne, lecz nie są drogie. Ta produkcja bardzo przypomina dobrze nam znaną serię Need For Speed. Nic dziwnego, jest bardzo podobna. Mamy swój samochód, który oczywiście ulepszamy, aby był coraz szybszy. Do przejechania mamy naprawdę bardzo dużo wyścigów co jest dużym plusem gry. Dzięki temu nie przejdziemy gry w tak szybkim czasie. Wyścigi występują w różnych kategoriach np. drift, wyścig klasyczny, eliminacja, infekcja. Najbardziej spodobał mi się wyścig infekcji, ponieważ różni się od innych. Polega on na tym, że jeden z kierowców jest zainfekowany i kiedy kogoś dotknie to ta osoba zacznie strasznie szybko jechać. Wtedy jest trudno opanować samochód i trzeba zarazić kogoś innego. Pierwszy raz spotykam się z takim wyścigiem w tego typu grach. Samochodów jest także bardzo dużo, w dodatku jest ich 5 klas. Im wyższa klasa tym lepsze i droższe auto. Dalsze wyścigi wymagają od nas danej klasy samochodu. Ścigając się zdobywamy oczywiście pieniądze, a także punkty doświadczenia. Trasy, na których odbywają się wyścigi, są bardzo ciekawe. Dzięki niesamowitej grafice, świat jest bardzo realistyczny (pod tekstem macie zdjęcia) . Widać każdy szczegół samochodu, co naprawdę cieszy oczy. Niestety, coś za coś. Asphalt 8 to gra tak zaawansowana, że zajmuje około 1,35 GB. W sumie, dla mojego tabletu to nie dużo, no ale niektórzy nie mają na swoich sprzętach tyle pamięci. Jeżeli chodzi o sterowanie, jest naprawdę dobre. W niektórych tego typu grach na Android steruje się beznadziejnie, a w tym przypadku super. W Asphalt 8 są oczywiście mikropłatności, lecz sądzę, że nie psują rozgrywki i normalnie da się grać. W tej grze pojawił się także tryb multiplayer, co mnie bardzo zdziwiło. Dzięki niemu możemy zmierzyć się z innymi graczami przez internet. Naprawdę super. Ściganie jest wtedy ciekawsze i daje więcej satysfakcji.

Moja opinia
      Co tu dużo mówić. Asphalt 8 jest według mnie świetną grą, która może zapewnić nam rozgrywkę na długie godziny. Dobrze, że jest darmowa. W dodatku ma świetną grafikę. Najbardziej podoba mi się możliwość ścigania z innymi graczami w trybie online. W dodatku aktualizacje wnoszą dużo nowości do gry. Niestety, gdy nie mamy dobrego sprzętu ze sporą pamięcią to sobie nie pogramy. No cóż Asphalt 8 to gra bardzo zaawansowana.

Asphalt 8 Airborne oceniam na 5/5 gwiazdek.

Asphalt 8 można bezpłatnie pobrać w sklepie Google Play.

A Wy, co sądzicie o tej grze? Piszcie w komentarzach co ma pojawić się w nowym poście oraz co sądzicie o pomyśle z klubem na zapytaj. Ogólnie teraz gram sobie w grę Real Steel czyli grę na podstawie filmu Giganci ze stali. Wraz z kolegą jestem nią zachwycony :) Naprawdę serdecznie Wam ją polecam! Na dziś ode mnie to wszystko. Do następnej recenzji ;).








2 komentarze:

  1. Zrecenzowałłbyś TrashFall : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jakubdziworski.trashfalll ?
    Gra prosta ale warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę gry jak Unicorn Dash (chyba już jej nawet nie ma XD) albo Temple Run, choć recenzja tej naprawdę dobra :)
    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://vita-in-terra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń