poniedziałek, 7 lipca 2014

#2 Informacyjnie.

      Witajcie! Wiem, że po raz kolejny zaprzestałem pisania na jakiś czas. Jednak tym razem to nie z powodu mojego lenistwa. Po prostu chciałem wznowić pisanie z czymś nowym. Generalnie chodzi mi o zaktualizowanie wyglądu bloga. Tak, aby ta strona przyciągała więcej osób, żeby chętniej się czytało. Jak wiecie aktualny wygląd nie należy do dobrych, ponieważ jest to tylko wklejone zdjęcie. Nowy szablon zamówiłem na blogu: szablonownica.blogspot.com (button w prawej kolumnie). Tam, jedna z autorek przyjęła już moje zamówienie, za co bardzo, ale to bardzo jej dziękuję. Nawet nie wiecie jaka była moja radość, gdy przeczytałem, że moje zamówienie przyjęto. Teraz tylko spokojnie czekam na szablon i znów ruszamy z pisaniem recenzji. Zacznę pisać częściej także na stronce tego bloga na facebook'u: kliknij aby przejść w link . Mam dużo motywacji i masę pomysłów na działalność na tym blogu, więc niedługo zaczynamy! Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Ja składałam też zamówienie tylko mojego wgl nie chcą przyjmować. Pech! ;cc

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś pytałam o poradnik jeżeli chodzi o Snapchat.
    Czy to jeszcze aktualne? :)
    Mógłbyś odpowiedź, albo komentarz o tym, że odpisałeś zamieścić u mnie na blogu?
    unikalny-cud.blogspot.com
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, dopiero zaczynam zabawę z blogiem. Fajnie czyta się Twój blog :)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    http://recenzjegierandroidd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń