piątek, 29 sierpnia 2014

#3 Informacyjnie. Metamorfoza.

      Siemaneczko wszystkim. Bardzo dawno nie pisałem, ale głównie dlatego, że na tydzień wyjechałem w góry. Miałem napisać o tym i na śmierć zapomniałem. Czekałem także na szablon, który się niestety nie pojawi. Autorka, która miała go wykonać wszystko mi już wytłumaczyła. Wcale nie mam jej tego za złe. Mówi się trudno. W związku z tym postanowiłem sam pokombinować. Efekt jest na pewno lepszy niż sądziłem. Mi się podoba, a Wam? Musicie napisać w komentarzach. To dla mnie bardzo ważne. Zrobiłem na ten temat ankietę. Blog zmienił się także pod innym względem. Inaczej ponumerowałem posty i stworzyłem serię "Informacyjnie". Jest ona po to, abym mógł Was o czymś poinformować itp. Zmieniłem także opis bloga. Teraz można go przeczytać w zakładce "O blogu".
       Jak wiecie w poniedziałek zaczyna się rok szkolny. Nie mam pojęcia jak to tak szybko zleciało, czuję się jakbym przespał całe wakacje i obudził się teraz. W sumie nieco prawdy w tym jest xD. Tak to jest jak śpi się do 11:00 - 12:00. Ale teraz nie o tym. W roku szkolnym będę miał oczywiście mniej czasu. Postaram się pisać posty minimum raz w tygodniu. Najczęściej będą pojawiać się w weekend.

Uwaga, uwaga! Z racji tego, że mam dość spory monitor, szablon bloga może wydawać Wam się mały. Dlatego poniżej zamieszczony jest mały poradnik. Może niepotrzebnie to robię, ale wolę się upewnić.

Szablon na blogu powinien wyglądać dokładnie tak:

Źle może natomiast wyglądać tak:
lub tak:

Żeby temu zapobiec trzeba kliknąć w ustawienia przeglądarki i powiększyć lub pomniejszyć obraz (w każdej przeglądarce jest prawie tak samo). Pewnie większość osób to wie, ale to tak na wszelki wypadek ;).

To wszystko na dzisiaj. Piszcie czy podoba Wam się wygląd i proponujcie aplikacje do zrecenzowania w komentarzach. Pozdrawiam wszystkich :)



  

2 komentarze:

  1. Witam, wygląd bloga jest naprawdę świetny, sama lepiej bym tego nie zrobiła :) Wszystko jest przejrzyste i zadbane :)
    Przyszłam w zasadzie odpisać na Twoją odpowiedź, chciałam jeszcze raz przeprosić za tą sytuację i dziękuję za zrozumienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń