środa, 31 grudnia 2014

Kim jestem?

      W dzisiejszym poście, chciałbym napisać trochę o sobie. Nie dość, że dawno nic nie udostępniałem, to jeszcze postanowiłem przygotować coś innego niż zwykle. Ogólnie mam w planach pisać nie tylko o Androidzie, o grach i aplikacjach, lecz także o czymś innym. Jeszcze do końca sam nie wiem o czym, ale na pewno kiedyś do tego dojdzie. W każdym razie zapraszam do czytania obecnego posta! :)

Kim jestem?
      Zacznę od tego, że jestem zwykłym nastolatkiem. Tak jak każdy posiadam swoje zainteresowania, zalety i wady. Sądzę, że nie mam zbyt wiele konkretnych i oryginalnych marzeń. Jednak coś co na pewno chciałbym robić w przyszłości, to zostanie komentatorem sportowym. Raczej nie dążę do tego zawodu, aczkolwiek byłaby to praca, która sprawiałaby mi przyjemność. 
      Od dłuższego czasu mam potrzebę tworzenia czegoś w internecie. Zawsze mi się to podobało. Czytając lub oglądając twórczość innych ludzi stwierdziłem, że ja także chcę mieć swój większy udział w internecie. Pierwsze, co zrobiłem to nagranie mojego królika i wrzucenie tego do sieci. Zupełnie nie wiem dlaczego to wykonałem, ponieważ było to już dawno temu. Oczywiście filmiki te (bo stworzyłem ich kilka) nie osiągnęły popularności ani nie podbiły serwisu Youtube. Bardzo łatwo to uzasadnić, zadając sobie pytanie: co interesującego jest w zwykłym, co prawda ładnym króliczku, który tylko biega po pokoju? Na to już sami sobie odpowiecie :)

      Potem nastało stworzenie pierwszego z kilku blogów. Pisałem tam o wszystkim, co oczywiście nie przyciągnęło czytelników. Stworzyłem także kanał na youtube gdzie nagrałem kilka filmów jak gram w rozmaite gry. Po raz kolejny stworzyłem coś nieoryginalnego, a wręcz tak nudnego, że samemu nie chciało mi się tego oglądać. Zabrakło pomysłów. Tworzyłem także inne kanały oraz blogi, niektóre istnieją nawet do dziś, lecz sądzę, że podawanie ich tutaj jest niepotrzebne.  Największym sukcesem jest dotychczas ta strona, która ma jak dla mnie bardzo dużo komentarzy. Serdecznie za wszystkie dziękuję. Naliczyło tutaj także ponad 30 tysięcy wyświetleń, chociaż połowa nie jest z Polski, co mnie nie fascynuje.


      Gra w gry na komputerze i telefonie, siedzi tylko w internecie bo chce tam zabłysnąć, to chyba kolejny zwykły typ, siedzący tylko przed komputerem - możliwe, że większość z czytających tak stwierdziła. Może i jest to słuszna teza, aczkolwiek mam także inne zainteresowania. Uwielbiam sport. Jest to rzecz, która potrafi naprawdę doprowadzić mnie do szczęścia. Moimi ulubionymi grami jest piłka nożna oraz siatkówka. Spędzanie czasu przy tych dyscyplinach to dla mnie wielka przyjemność. Dodam, że lubię jeździć na rowerze, a kiedyś jeździłem na deskorolce. Takie świetne, aktywne spędzanie czasu, akurat aktualnie nie możliwe, ponieważ trwa zima, czyli pora roku, którą od niedawna przestałem lubić. Kolejną rzeczą, którą kocham jest słuchanie muzyki. Moc tych zwykłych dźwięków jest w stanie podnieść mnie na duchu, dodać mi radości, siły i motywacji do działania. Słucham tego, co wpadnie mi w ucho, nie ważne czy to dubstep, rock, rap, pop i inne. Nie ograniczam się muzycznie i lubię to, że muzyka jest nieskończona.



      Mógłbym tak jeszcze pisać i pisać o swoich poglądach i działaniach, ale nie chcę, aby ten post był długi. Sądzę, że nikomu nie chce się czytać takich długich tekstów o autorach bloga. Więc chciałem napisać według mnie krótko. To ostatni post w tym roku, więc życzę Wam wszystkiego co najlepsze w tym przyszłym, czyli 2015. Pozdrawiam :)

 

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że napisałeś tego posta, bo dzięki temu można dowiedzieć się więcej o osobie piszącej bloga, a to jest ważne - czytelnicy lubią wiedzieć z kim mają do czynienia. Też tak jak Ty słucham wszystkiego, co wpadnie mi w ucho. Czekam na następny post! :)
    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey, chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do LBA. Szczegóły na moim blogu, mam nadzieję, że przyjmiesz nominację. Serdecznie pozdrawiam!
    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię siatkę :D
    Ahahahah ale przecież króliczek może podbić internety! :P
    Życzę szczęścia i podwojenia ilości wyświetleń od osób z Polski :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :>
    unikalny-cud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każde marzenie jest oryginalne, bo jest Twoje c:

    OdpowiedzUsuń