sobota, 4 kwietnia 2015

#45 Recenzja Just Dance Now! - lubicie tańczyć?

      Witajcie w kolejnym poście! Ostatnio wyczaiłem bardzo interesującą aplikację, której chyba jeszcze nie było na platformę Android. Mam na myśli Just Dance Now. Zapraszam do czytania!



Taniec przy użyciu smartfona?
      Pewnie kojarzycie różne, świetne gry do tańczenia na platformę Play Station. Zabawa i rozgrywka, zwykle polega na naśladowaniu tancerzy poruszających się na ekranie naszego telewizora. Dzięki kontrolerowi i kamerce "Move", gra śledzi nasze ruchy, oceniając czy tańczyliśmy dobrze czy źle. Tej świetnej zabawy mogliśmy doznać jedynie posiadając konsole. Teraz jednak możemy potańczyć używając naszego smartfona i komputera! 
      Aplikacja Just Dance Now została stworzona przez Ubisoft Entertainment. Ci autorzy wpadli na świetny pomysł odwzorowania rozgrywki tanecznej przy zastosowaniu urządzenia z Androidem. Mianowicie, nasz smartfon, użyjemy jako kontroler gry, który musimy trzymać w prawej dłoni. Niezbędnym czynnikiem do przeprowadzenia rozgrywki jest także połączenie telefonu z naszym komputerem, laptopem, Ipad'em bądź telewizorem, na którym będzie wyświetlana cała rozgrywka oraz postacie, które musimy naśladować. Powiązanie naszych dwóch urządzeń ze sobą jest banalnie proste. Wystarczy wejść na stronę justdancenow.com, odczytać kod, który ukaże się na ekranie, a następnie wpisać go w naszym smartfonie. Później pozostaje już nam tylko wybór piosenki oraz oczywiście taniec!
      Wiemy jednak, że w przypadku tego typu gier na konsole, wszystko jest bardzo dopracowane. Nasze ruchy zawsze śledzi dokładna kamerka, dodatkowo możemy trzymać prawdziwy kontroler w dłoni. Jak jest w przypadku tej wersji na Android? Postanowiłem to sprawdzić. Kiedy podczas tańca w ogóle nie poruszałem telefonem, nie zaliczało mi żadnych punktów. Spróbowałem także machać swoim smartfonem jak popadnie, nie śledząc ruchów postaci wyświetlanych na ekranie. Okazało się, że również nie zalicza zbyt wielu punktów, aczkolwiek czasem na farcie można coś ugrać. Podsumowując, jak na tylko urządzenie z Androidem, dokładność jest naprawdę super. Nie możemy jednak zapomnieć, że nie ma kamerki lub innego urządzenia śledzącego naszą postać. Dlatego zaliczanie punktów nigdy nie będzie idealne.
      Jedną rzeczą, która mnie zmartwiła to bardzo droga wersja premium. Ba, nie dość, że droga to tylko na określony czas, który możemy wybrać. Premium oferuje nam brak reklam oraz dostęp do wszystkich piosenek, których łącznie jest 120. W tej darmowej wersji mamy dostęp jedynie do pięciu utworów... Na szczęście codziennie piosenki się zmieniają. Każdego dnia są inne, dzięki czemu nie będziemy się nudzić.
      Bardzo podoba mi się możliwość rywalizacji ze znajomymi. Zwłaszcza, że możemy tańczyć obok siebie. Zabawa i kupa śmiechu gwarantowana! Do gry można zalogować się poprzez nasze konto na Facebook'u.

Moja opinia
      Kiedy po raz pierwszy zobaczyłem tę aplikację w sklepie Google Play, myślałem, że to jakaś ściema. Okazało się jednak, że Just Dance Now, naprawdę odwzorowuje rozgrywkę taneczną i to w całkiem dobrym stylu! Spodobała mi się ta aplikacja, więc daje jej 5/5 gwiazdek :).

Just Dance Now możecie bezpłatnie pobrać w sklepie Google Play. 

Oto filmik przedstawiający całą aplikację :). Jest po angielsku, lecz wszystko można zrozumieć.
        
      
Mam nadzieję, że recenzja Wam się spodobała. Nie zapomnijcie napisać w komentarzu co sądzicie o tej grze. Myślę, że następną grą, którą zrecenzuje będzie Quizwanie, które ostatni bardzo mnie wciągnęło! Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Proszę o recenzję gier Vector (Premium) i Shadow Fight wyprodukowanych przez Nekki®. Chciałbym, aby to były poważne recenzje, a nie wszystkiemu co ktoś napisze - 5/5. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę o recenzję gier "Castle Clash" oraz "Heroes of order and chaos". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za recke! Nie wiedziałam czy warto, ale gierka robi robote! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji grać a ta grę, ale po przeczytaniu recenzji muszę do niej dotrzeć. Czekam na kolejne recenzje a tym czasie uciekam do mojej niedawno odkrytej gry strategicznej - Rail Nation. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletne nieporozumienie grać w te grę z telefonem. Trzymanie w prawej dłoni? Po co ? Obojętnie jak wymachujesz telefonem to zalicza punkty to totalna bzdura i nieporozumienie. Nikt nie opisuje zasady działania telefonu jako kontrolera, bo niby jak ma to działać? Skąd aplikacja wie co robimy? Porażka

    OdpowiedzUsuń